اسلایدر

نگاهی به فصل گذشته : شماره 18 و 19
هواداران چلسی

در این بخش به بررسی عملکرد روملو لوکاکو و پائولو فریرا در فصلی که گذشت می پردازیم.



روملو لوکاکو

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،لوکاکو در تابستان گذشته از اندرلخت بلژیک به چلسی پیوست و پس امضای قرارداد آگاه شد که باید با دروگبا و تورس بر سر قرار گرفتن در ترمیب اصلی بجنگد.مشخصا تورس و دروگبا از لوکاکو سرتر بودند.اولین فصل حضور این مهاجم 18 ساله در چلسی بیشتر جنبه ی آموزشی داشت.

او اولین بازی خود را به عنوان یار تعویضی در پیروزی 3-1 مقابل نوریچ سیتی انجام داد و نزدیک بود که در همان دقایق اول حضورش در میدان گلزنی کند.همچنین در شکست 3-1 مقابل یونایتد در دقایق پایانی وارد میدان شد.

در اوایل فصل جام اتحادیه فرصتی برای لوکاکو بود تا خود را نشان دهد.اولین بازی ثابت او به دیدار مقابل فولام بر میگردد.او همچنین در دیدار های بعدی چلسی مقابل اورتون و لیورپول در جام اتحادیه به طور ثابت بازی کرد.

پس از این که لوکاکو نتوانست کار خاصی در تیم اول انجام دهد،به تیم ذخیره ها منتقل شد و این مرحله را به خوبی از پیش رو برداشت.در این زمان او توانست 7 گل در 9 بازی به ثمر برساند.

پس از بازگشت به تیم اول او در شکست 4-1 مقابل لیورپول ، اواخر بازی به زمین آمد.همچنین در بازی آخر فصل مقابل بلکبرن از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و توانست یک پاس گل زیبا به جان تری بدهد.

آمار لوکاکو :
بازی ها :  4+8
پاس گل ها : 1
زمان حضور در میدان : 461

پائولو فریرا

در فصل هشت فصل حضور پائولو فریرا در چلسی وی به همه ثابت کرد که به چه اندازه می تواند در مواقع لازم برای تیم مهم باشد.


پائولو فریرا در بازی هایی که حضور داشت با استفاده از تجربه اش توانست به تیم کمک فراوانی کند.از جمله  در تساوی 1-1 مقابل تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین به خوبی گریت بیل را متوقف کرد بازی راضی کننده از خود به نمایش گذاشت.

پس از شکست 3-1 مقابل استون ویلا فریرا دیگر در ترکیب آبی ها قرار نگرفت.تا این که دیمتئو از او در بازی رفت مقابل بنفیکا استفاده کرد.در آن بازی فریرا از بلوغ و تجربه اش استفاده کرد تا چلسی به پیروزی 1-0 در وطن این بازیکن برسد.

در پایان فصل نیز در پیروزی 6-1 مقابل کوئینزپارک و شکست 4-1 مقابل لیورپول از ابتدا در میدان حضور داشت.

آمار پائولو فریرا :
بازی ها: 5 + 4
زمان حضور در میدان : 650


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:نگاهی به فصل گذشته : شماره 18 و 19,
ارسال توسط مصطفی بختیاری